.

Kragerø Leirskole en innholdsrik og lærerik leirskoleopplevelse

Maritime

Info til de som vil reservere en leirskole uke:

Når dere tar kontakt med oss på Kragerø Maritime leirskole via mail eller telefon, så kan dere reservere plassen i 14 dager. Deretter må dere bestille eller avbestille uka som er reservert.

Bekreftes leirskoleuka så  får dere tilsendt en påmeldingsblankett og ett refusjonsgaranti skjema som må fylles ut , signeres og returneres til oss . Deretter vil dere motta en faktura/bekreftelse på opphold, med ett depositum på kr. 1500,- pr gruppe ( en gruppe er inntil 22 elever). Denne må da betales innen gitt dato for at dere skal få beholde plassen.

Informasjon om fotominnebok finnes her

Huskeliste til dere som har bestilt, og snart skal komme på leirskole:

-Dobbeltsjekk at refusjonsgarantien er sendt ved påmelding

-Sjekk at tilsendt faktura er betalt før ankomst

-Rom/kjøkkenliste og reiseplan som dere fikk tilsendt sammen med faktura, skal returneres senest  3 uker før ankomst

-Bestille transport  tur /retur leirskolen. På ankomstdagen må dere være hos oss  innen kl.12.30. Undervisningen starter kl. 13.30, gjelder fra uke 16-39. Uke 40 – 44 som har eget fiskeprogram er ankomsten mellom kl. 15.00 - 16.00. Her starter vi med ett orienteringsmøte kl. 17.00 Avreisedagen kan dere reise etter frokost mellom 08.30 og 10.00 ( gjelder alle ukene)

-skrive ut elevenes utstyrs liste, og informere dem om hvor viktig det er med riktige klær

-Forberede litt underholdning til elevkvelden ( ca 15 min pr klasse)

-Ta stilling til om dere vil være med på samarbeide vi har med Fovea vedr utlån av kamera, og få tilbud om å kjøpe en leirskoledagbok etter oppholdet, les mer her.

-Hvis det er noen som vil leie regntøy ( kr. 50,- pr pers) så må dette noteres på reiseplanen

- Husk å notere opp hvor mange som har spesielle hensyn vedr mat, slik som søliaki,              lakotoseintoleranse, kan ikke spise svinekjøtt, vegetarianer m.m

-Ta med en komplett elevliste. Vi anbefaler også å lagre alle telefonnummerene  til foreldre  på din mobil slik at felles beskjeder kjapt kan gis  om det skulle være nødvendig.

Kragerø maritime leirskole

Lovisenbergveien 20